Αξιολόγηση Ευρωπαϊκού προγράμματος του 10ου Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου
Το 10ο δημοτικό σχολείο Ηρακλείου, συμμετείχε και υλοποίησε με επιτυχία ένα έργο Erasmus plus 2018-2020, με την επωνυμία M.A.C TRACTION. Οι χώρες που συμμετείχαν ήταν Τουρκία, Ισπανία, Κύπρος, Ιταλία, Ρουμανία και Ελλάδα. Ο αρχικός στόχος ήταν να μελετήσει μαθητές με δυσκολίες συγκέντρωσης κάνοντας χρήση ενός σταθμισμένου εργαλείου, το D2 test. Κατόπιν να μελετήσει αν με τη χρήση κατάλληλων διανοητικών, καλλιτεχνικών και παραδοσιακών δραστηριοτήτων, θα υπάρξει βελτίωσης της ικανότητας συγκέντρωσης των μαθητών. Έγινε αξιολόγηση κάθε σταδίου σε κάθε σχολείο -εταίρο. Οι δάσκαλοι και οι μαθητές στα σχολεία εταίρους γνωρίστηκαν καλύτερα μεταξύ τους και υπήρχε μια διαπολιτισμική γέφυρα. Στο έργο, οι μαθητές που επιλέχθηκαν από κάθε σχολείο εταίρο, πραγματοποίησαν όλες αυτές τις διανοητικές, καλλιτεχνικές και παραδοσιακές δραστηριότητες, τις οποίες μοιράστηκαν. Έκαναν επίσης τουρνουά σε αυτήν την πλατφόρμα. Οι εκπαιδευτικοί μοιράστηκαν τις φωτογραφίες τους LTT στις χώρες που επισκέφτηκαν. Όλες οι κινητικότητες που είχαν προγραμματιστεί αρχικά πραγματοποιήθηκαν, εκτός από την τελική στο ρουμανικό σχολείο, η οποία ακυρώθηκε λόγω της πανδημίας του ιού Corona, αλλά υλοποιήθηκε με επιτυχία εικονικά. Επιπλέον, οι τοπικές δραστηριότητες διάδοσης που διεξήχθησαν στα σχολεία, κοινοποιήθηκαν μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικής αδελφοποίησης. Έτσι, προγραμματίστηκε κάθε περίοδος του έργου. Mετά την επανάληψη του τεστ D2, στο τέλος του προγράμματος διαπιστώθηκε ότι ο βαθμός συγκέντρωσης των μαθητών αυξήθηκε σημαντικά.
ERASMUS PLUS M.A.C TRACTION 2018-2020
Evaluation of the whole project
The 10th elementary school of Heraklion, successfully participated and implemented an Erasmus plus 2018-2020 project, called M.A.C TRACTION. The participating countries were Turkey, Spain, Cyprus, Italy, Romania and Greece. The original goal was to study students with concentration difficulties using a weighted tool, the D2 test. Then, to study whether by using appropriate mental, artistic and traditional activities, there will be an improvement in the ability of students to concentrate. Each stage was evaluated in each partner school. Teachers and students in partner schools got to know each other better and there was an intercultural bridge. In the project, students selected from each partner school performed all of these intellectual, artistic, and traditional activities, which they shared. They also did tournaments on this platform. The teachers also shared their LTT photos in the countries they visited. All the motilities that were originally planned took place, except the final one at the Romanian school, which was canceled due to the Corona virus pandemic, but was successfully implemented virtually. In addition, the local dissemination activities carried out in the schools were announced through the e-twinning platform. Thus, each period of the project was planned. After repeating the D2 test, at the end of the program it was found that the students’ degree of concentration was increased significantly.
https://docs.google.com/presentation/d/1uEVsEGl-90BeLptqmfgJuZK6qO0gqbFA/edit?fbclid=IwAR2OMxGyeKIcVqlgc8Gut2mWO22IQpcH86u9ul_0PEXbyDzh--E50zADyBc#slide=id.p1
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου