Πέμπτη 8 Μαρτίου 2018



ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Έρχομαι έγκαιρα στο σχολείο. Λέω ΚΑΛΗΜΕΡΑ σ’ όσους συναντήσω και πηγαίνω στην τάξη μου. ΚΑΛΗΜΕΡΙΖΩ όσα παιδιά είναι μέσα στην τάξη και ετοιμάζω τα βιβλία και τετράδια που χρειάζομαι για το μάθημα που θα ακολουθήσει.

Εκτελώ τις υπευθυνότητες που  έχω  αναλάβει.

Β. ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ 


Προσέχω και συμμετέχω ενεργά στο μάθημα.
Εκτελώ όλες τις εργασίες μου με επιμέλεια.
Όταν θέλω να μιλήσω σηκώνω το χέρι μου και παίρνω το λόγο.
Ακούω με προσοχή εκείνον που μιλά και δεν τον διακόπτω.
Συνεργάζομαι με όλα τα παιδιά της ομάδας μου.
Δίνω τη βοήθεια μου σε όποιον τη χρειάζεται.
Πάντα μιλώ με ευγένεια και προσέχω να μην προσβάλλω τους άλλους έστω κι αν διαφωνώ με μίαν άποψη.
Δεν κοροϊδεύω κανέναν, όταν κάνει λάθος.
Εργάζομαι ήσυχα και αθόρυβα μέσα στην τάξη.
Δεν τρώγω και δεν πίνω τίποτε μέσα στην τάξη.
Σέβομαι την περιουσία της τάξης και των άλλων παιδιών και δεν κάνω ζημιές.
Διατηρώ την τάξη μου  καθαρή και συγυρισμένη.
Μετακινούμαι από τη μία αίθουσα διδασκαλίας στην άλλη ήσυχα χωρίς να προκαλώ θόρυβο.
 

Picture

Γ. ΣΤΟ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ

​Βγαίνω διάλειμμα χωρίς να τρέχω και  χωρίς να σπρώχνω κανένα. Προσέχω ιδιαίτερα στις σκάλες
Παίρνω ό,τι χρειάζομαι από την τάξη μου και δεν επιστρέφω για κανένα λόγο. 
Δεν παίζω στην τάξη ή στις βεράντες.
Παίζω στους προκαθορισμένους χώρους. Δε βγαίνω έξω από την αυλή του σχολείου. Παίζω ήρεμα με τα άλλα παιδιά. Όταν παίζω με τους φίλους μουδέχομαι τη νίκη αλλά και την ήττα με ευπρέπεια.
Αποφεύγω  να παίζω επικίνδυνα παιχνίδια. Δε ρίχνω πέτρες, ούτε πιάνω επικίνδυνα αντικείμενα.
Δε σκαρφαλώνω στα δέντρα και δεν κόβω κλαδιά.
Τηρώ τους κανονισμούς των παιχνιδιών της αυλής.
Σέβομαι και διατηρώ το περιβάλλον καθαρό.
Χρησιμοποιώ τους καλάθους για τα σκουπίδια και χρησιμοποιώ το κατάλληλο δοχείο για τα ανακυκλώσιμα υλικά.
Περιμένω τη σειρά μου στο κυλικείο ήρεμα.
Αν έχω κάποιο πρόβλημα στο διάλειμμα, το αναφέρω στους υπεύθυνους δασκάλους παιδονομίας.
Χρησιμοποιώ το χρόνο του διαλείμματος για να φάω, να πιω νερόνα πάω στην τουαλέτα και να ξεκουραστώ
Μόλις χτυπήσει το κουδούνι μπαίνω έγκαιρα στην τάξη και ετοιμάζομαι για το μάθημα που ακολουθεί.

Picture ΓΕΝΙΚΗ  ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ- ΣΧΕΣΕΙΣ


Σέβομαι τα συναισθήματα και τα δικαιώματα των συμμαθητών/τριών μου. Αποφεύγω να τους πληγώνω με τις πράξεις ή με τα λόγια μου.
Αποδέχομαι και σέβομαι τη διαφορετικότητα. Δέχομαι όλα τα παιδιά από όποια χώρα κι αν κατάγονται.
Σε περίπτωση που παραβώ τον κώδικα, αναγνωρίζω το λάθος μου και δέχομαι τη συνέπεια της πράξης μου. Προσπαθώ να μην το επαναλάβω!
Υποστηρίζω με επιχειρήματα την άποψή μουΑποφεύγω τις βρισιές, τις χειρονομίες και τις φωνές. Μιλώ σε όλους με ευγένεια!
Σέβομαι τους μεγαλύτερούς μου και τους μιλώ στον πληθυντικό.
Χρησιμοποιώ τις μαγικές λέξεις:


       ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ         
       ΠΑΡΑΚΑΛΩ     
       ΣΥΓΓΝΩΜΗ
       
ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΠΟΤΕ ΣΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΣΕ ΜΕΝΑ.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου